7 клас
укр. мова
Повторіть правила с.137-138
впр. 400
Спишіть речення, правильно записуючи слова й розставляючи пропущені розділові знаки.
1. Коли/не/коли набіжить вітер ударить тугою хвилею по верховіт(т)ях (І.Ц ю п а). 2. Спокон/віку в дивовижних барвах стоїть світ вражаючи взаємопереходами відтінків
(І. Вихованець). 3. Скільки років кохаю а закохуюсь в тебе що/дня (Л. Костенко). 4. Право/руч кр(е,и)ниці росте горобина, а з/ліва, майже біля зрубу, у пишному намисті - ч(е,и)рвона калина (І.Ц ю п а). 5. Сяк/так, на/в/скосяк, аби не по/людськи (Нар. творчість). 6. У/вечері посумую, а в/ранці заплачу
(Т.Ш евченко).
Теорію с. 141 уважно опрацюйте!!!!!
впр.404
Знайдіть у кожній парі й випишіть одне сполучення з прислівником.
Прийшли втрьох - у трьох хатах; зробив по-новому - по новому мосту; вивчив напам’ять - скаржиться на пам’ять; приїхали у день народження - працював удень і вночі; вправи на силу - насилу йшов; чую вдалечині - вдивлятися в далечину; бігли назустріч - на зустріч з братом.
впр.409
Спишіть речення, правильно записуючи слова. Підкресліть прислівники як члени речення.
1. Льотчики саме поверталися з полігона до/дому у свій степовий виселок (М .Вінграновський). 2. Час, моя пісне, по/волі буяти (Леся Українка). 3. Затихає по/волі місто, спалахує вогнями ліхтарів (І.Ц ю па). 4. Галочка увійшла до батька, на/силу ногами переступає (Г.КвіткаОснов’яненко). 5. Вкраїнські прапори в/горі - мов сонце над степами (П. Тичина). 6. Кожен по/своєму залишає після себе пам’ять (В.Скуратівський).
Правопис прислівників.Відеорепетитор
(Рекомендую!!!!!!!!!!!!!!!!)
укр. мова
Повторіть правила с.137-138
впр. 400
Спишіть речення, правильно записуючи слова й розставляючи пропущені розділові знаки.
1. Коли/не/коли набіжить вітер ударить тугою хвилею по верховіт(т)ях (І.Ц ю п а). 2. Спокон/віку в дивовижних барвах стоїть світ вражаючи взаємопереходами відтінків
(І. Вихованець). 3. Скільки років кохаю а закохуюсь в тебе що/дня (Л. Костенко). 4. Право/руч кр(е,и)ниці росте горобина, а з/ліва, майже біля зрубу, у пишному намисті - ч(е,и)рвона калина (І.Ц ю п а). 5. Сяк/так, на/в/скосяк, аби не по/людськи (Нар. творчість). 6. У/вечері посумую, а в/ранці заплачу
(Т.Ш евченко).
Теорію с. 141 уважно опрацюйте!!!!!
впр.404
Знайдіть у кожній парі й випишіть одне сполучення з прислівником.
Прийшли втрьох - у трьох хатах; зробив по-новому - по новому мосту; вивчив напам’ять - скаржиться на пам’ять; приїхали у день народження - працював удень і вночі; вправи на силу - насилу йшов; чую вдалечині - вдивлятися в далечину; бігли назустріч - на зустріч з братом.
впр.409
Спишіть речення, правильно записуючи слова. Підкресліть прислівники як члени речення.
1. Льотчики саме поверталися з полігона до/дому у свій степовий виселок (М .Вінграновський). 2. Час, моя пісне, по/волі буяти (Леся Українка). 3. Затихає по/волі місто, спалахує вогнями ліхтарів (І.Ц ю па). 4. Галочка увійшла до батька, на/силу ногами переступає (Г.КвіткаОснов’яненко). 5. Вкраїнські прапори в/горі - мов сонце над степами (П. Тичина). 6. Кожен по/своєму залишає після себе пам’ять (В.Скуратівський).
Правопис прислівників.Відеорепетитор
(Рекомендую!!!!!!!!!!!!!!!!)
Комментариев нет:
Отправить комментарий